Header Ads

23-11-2010 : Seharian Yang Memenatkan (Tired!)



Nampaknya 23 November 2010 nih amat memenatkan bagi DVII di 'office' dan juga dengan hal peribadi DVII, yelah amat tak teratur sekali ketika ini. (huhuhu)
DVII telah membuat perancangan untuk bersama keluarga tetapi tertunda dari hari ke hari, dan hari ini terpaksa DVII tunda lagi kerana DVII perlu keluar menyambut hari yang paling istimewa bersama dengan MyLove. Bukan mengenepikan keluarga, tetapi disebabkan agenda bersama keluarga asik tertunda, mungkin Allah tidak mengizinkan lagi agenda tersebut berjalan...:)

So DVII sekarang tak sabar menunggu waktu kerja habis jam 5.00 petang, kemudian perlu pulang segera dan bertolak ke Shah Alam bertemu dengan MyLove. Aktiviti seterusnya adalah rahsia. hehehe... :) Doakan DVII berbahagia bersama si 'dia'.

Tapi yang paling 'best' dengan hari ini di 'office' ialah, DVII dan kawan-kawan dapat makan tengah hari dengan senang lenang nya di 'office'. Bak kata kawan DVII, 'jimat duit aku RM5 inggit hari ni'... memang jimat lah kalau dah makan 2-3 pinggan...hehehe....

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.