Header Ads

Dasyat Filem Ngangkung...

Petang tadi, Abang DVII ada beritahu yang dia ingin pergi menonton wayang Filem Ngangkung di GSC Alamanda. Jadi DVII terus online website GSC @ www.gsc.com.my dan view seat untuk Filem Ngangkung.
DVII dapati terdapat beberapa seat yang masih lagi kosong di bahagian hadapan iaitu baris seat H & G, dan ada kekosongan di baris A, sesuai untuk dua orang. Abang n Kakak Ipar. Jadi DVII tanya dekat abang, dia beritahu yang GSC maklumkan melalui perbualan telefon dah penuh...huhu...tapi DVII tengok masih ada yang kosong...kenapa yer? tapi yang DVII nak cerita kat entri ni ialah 'kedasatan' Filem Ngangkung ni yang dah masuk hari ke 21 @ minggu ke 3 tetapi panggung masih lagi penuh...Dasyat tak 'dasat'??? Mungkin dah pecah panggung pun, ntah² berjaya dah capai 8juta kutipan sebelum melabuhkan tirai wajib tayangnya...

Seat untuk Filem Ngangkung masih lagi penuh walaupun dah masuk hari ke 21 ditayangkan di panggung wayang berdekatan anda! DVII nak tlg beli seat A12 dan A13 tapi abang cakap tak payah selepas membuat panggilan di GSC Alamanda.(seat penuh)

DVII tak jadi nak booking online, disebabkan Abang DVII kata dia sudah ada agenda lain untuk malam ini. huhu...so batalkan ajelah niat nak tolong abang beli tiket.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.