Header Ads

Tutorial Daftar Churp Churp - Jana Income | Churp-Churp Registration Info


Setelah DVII puas memblogwalking kan diri, masih lagi terdapat beberapa bloggers yang tidak menyertai beberapa syarikat pengiklanan seperti Nuffnang , Heartbeart mahupun Churp Churp. DVII kini menjana pendapatan sampingan menerusi Nuffnang dan juga Churp Churp yang mana DVII yakin berbanding syarikat pengiklanan yang lain.

Di sini DVII menyediakan tutorial untuk  daftar / register churp churp bagi mereka yang masih belum mendaftar bersama churp churp. Cara cara register churp churp seperti di bawah. Tiada bayaran dikenakan, malah anda akan dibayar kerana berkongsi maklumat/share yang diberikan.

1. Klik Churp Churp
2. Isikan semua tempat kosong yang mempunyai icon number
    (yang bahagian Payee Name : nak letak DefarhanoVII Life pon takpe...:P~)




3. Pastikan ejaan untuk bahagian 18 yang tertera pada borang dimasukkan dengan betul. eg : stamp

4. Seterusnya tekan Submit.


5. Kemudian pastikan anda klik Setting - Authorized supaya akaun Facebook dan Twitter anda di sambungkan bersama churp churp ads. Nanti senang nak update promosi link ke FB dan Tweet. ;-)

6. Untuk setiap promosi link yang anda sebarkan / promosikan anda akan dibayar RM 0.20 sen - RM 0.40 per klik bergantung kepada harga yang ditawarkan...dan untuk per deal pula, bermula dari RM 1 ke atas. Bertuah you...

7. Jadi, apa tunggu lagi, bermula lah sekarang, dan share kan link churp-churp anda di mana-mana sahaja untuk menjana income. ;-)


* DVII buat juga walaupun rata-rata semua sudah tahu apa itu churp churp :p~





How to register churp-churp, how to use churp-churp ads, bagaimana daftar churp-churp, cara guna iklan churp-churp, churp-churp cek terkini,

3 ulasan:

  1. good info..so far tengah belaja jugak..

    BalasPadam
  2. ctwAwA ~
    tq...saje update entri...;-)
    lagipun kekadang ada tengok yang belom ada churp-churp...mungkin tanak sesakkan blog pon yer kot...HuHuHu...tapi Churp-Churp ni bes la...HeHe...

    tq kumen2...

    BalasPadam
  3. bro, aku tengok ko ni letak iklan adverlates, tak nak citer ke cam maner adverlets berfungsi? best ke earning dia? dengat kate CPM ade kan.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.