Header Ads

2 Tiket ke Preview Tolong Awek Aku Pontianak


Filem Tolong Awek Aku Pontianak!
Tayangan 7 Julai 2011 di pawagam

Sebentar tadi aku dapat SMS dari Maxis Movies yang berbunyi begini,............... memang takde bunyilah, sebab da publish kat atas tue...HiHiHi.. Menang 2 tiket je ke Preview Tolong Awek Aku Pontianak!, yang mana pemenang akan menerima sepasang tiket ke prebiu eksklusif ini serta berpeluang berjumpa dengan pelakon filem ini (Nurul Wahab, Liyana Jasmay, Zahiril Adzim dan Sufian Mohamed).


Sebenarnye takde niat pon nak pergi tengok filem nih, sebab tajuk filem die panjang sangat dah macam Hantu Kak Limah Balik Rumah pula panjangnya dan tajuk Filem Tolong Awek Aku Pontianak! bagi aku tak berapa komersial! HeHeHe...tapi disebabkan dah jadi pemenang dapat 2 tiket free ke Pratonton Filem Tolong Awek Aku Pontianak ni, dekat tempat yang aku sendiri tak pernah jejak lagi wayang dia, sebab sebelum nih, biasa pergi tengok wayang dekat GSC 1 Utama, Best...takpe...kali ini kita tengok macam mana, best ke tak pawagam nih dah movie nih...;-)
sama-sama kita nantikan...hehehe

*** Tak silap aku sebelum nih Tayangan Unggul sudah buat preview dan promosi filem ni dengan kelab kereta Keicarmania kat Johor Baharu kot...

8 ulasan:

  1. wah best la dpt tiket free preview lg,cane ek nk dptkan tiket tue,xreti r...hahhaa

    BalasPadam
  2. @chinta ~ nak gi ke?...hehehe...den x poie lah...;-(

    BalasPadam
  3. @DeQwA ~ kene banyak join contest or any xtvt... ;-)

    BalasPadam
  4. wah!! dapat tiket free...layan jer..

    BalasPadam
  5. @Adylia Qarissa ~

    dapat tiket free, tapi tak dapat pergi...hehehe

    BalasPadam
  6. @Ujang ~

    hehe...memang ko tak nampak aku, sebab aku tak pergi... ;-) rugi 2 tiket...hihi

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.