Header Ads

Standard Chartered Liverpool Mastercard Debit Card Exclusive



Cantik pula aku tengok Standard Chartered Liverpool Mastercard Debit Card  ni yang terpamer di blog dibawakan oleh Nuffnang Ads. Siap ada gambar Steven Gerrard lagi kat depan kad kredit tu ye... (",)

Yang ini adalah promosi dari Standard Chartered untuk Liverpool Fans Club atau pun mereka² yang minat dengan kelab bola sepak Liverpool ni lah kan, 

Sesiapa yang daftar ataupun apply Standard Chatered Credit Card versi Liverpool ini berpeluang memenangi pakej seperti berikut :

Grand Prize X 2
2 Tiket menyaksikan perlawanan secara langsung Liverpool FC di Anfield pada bulan November 2011 termasuk tiket penerbangan pergi-balik untuk 5hari 4malam. (Bestnye!!!)
Win 2 Tickets to watch Liverpool FC live at Anfield in November 2011. (Package Inclusive of return air tickets and 5D/4N accommodation)
Guaranteed Gift
Terima RM150 Vouchers Adidas
(Receive RM150 worth of adidas vouchers)

Liverpool FC Membership
Percuma keahlian Liverpool FC Official International untuk setahun 18.99 Euro

Untuk maklumat lanjut terma dan syarat korang masuk ke laman web Standard Chartered Malaysia atau terus ke link Liverpool Mastercard Debit Card dan Peraduan ini bermula 18 Julai 2011 sehinggah 18 September 2011. Ada masa lagi tu nak dapat peluang pergi ke Anfield.

Standard Chatered
*** Grand Prize hadiah menjadi idaman semua kan...
(",) best giler orang sponsor....
*** Sayangnya aku bukan peminat kelab Liverpool (",) Wokey...
Sekian sahaja simple review iklan nuffnang dari aku...
Selamat Mengapply...dan Bijak BERBELANJA!


Kad Kredit Liverpool FC Standard Chatered, Standard Chartered Campaign Contest, Liverpool FC Mastercard Debit, Sponsor Trip to Anfield Stadium Contest,

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.