Header Ads

Konsert Fenomena 30 Tahun SEARCH di Malaysia

Mesti semua peminat kumpulan ROCK no. 1 Malaysia sudah lama ternanti-nanti, mungkin juga dari seberang Indonesia ingin datang ke Konsert Fenomena 30 Tahun SEARCH di persada seni tanah air.

Setelah 30 Tahun melayari dalam dunia persada seni, kini Kumpulan Search bakal mengegarkan pentas di 3 buah lokasi bulan November dan Disember ini pada tarikh konsert yang telah ditetapkan selama 7 jam bermula dari 5 petang.

Tarikh Konsert Fenomena 30 Tahun Search
19 November 2011 - Stadium Batu Kawan, Pulau Pinang.
3 Disember 2011 - Stadium Larkin, Johor Bahru.
17 Disember 2011 - Padang Astaka (PJ), Kuala Lumpur.

Bagi mereka yang belum lagi mendapatkan Tiket Konsert Fenomena 30 Tahun Search yang bakal berlangsung, boleh beli secara online dan di kaunter tiket terpilih di www.tickethotline.com.my sekarang untuk mengimbau kembali lagu-lagu Isabella, Fantasia Bulan Madu, Gadisku dan banyak lagi yang popular sejak zaman era 1980-an dan 1990-an.

Layankan dan hangatkan kembali zaman kegemilangan Search dengan tengok video youtube lagu Rozana dan Gadisku nyanyian Amy Search di bawah.





Untuk beli dan melihat senarai harga tiket konsert Fenomena 30 Tahun Search sila kunjungi link berikut : Tiket Konsert Search
Komen Defarhano : 7 Jam lamanya konsert ini yer? So?.... tapi sy belum pernah lagi join konsert Search ni secara live... hehehe...

Rahsia Buat Duit Guna Facebook! Daftar disini!

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.