Header Ads

Jalan-Jalan di Pantai Dungun, Terengganu


Waktu ini lepas minum petang dalam jam 6 petang. Bersiar-siar di tepi Pantai Teluk Gadong, Dungun, Terengganu dengan MyWife. Lokasi pantai ni depan UiTM Terengganu Cawangan Dungun. Kira nya sepanjang jalan tu memang layan pantai jer lah kan... Kalau beruntung nampaklah bot balik dari laut bawa naik ikan hasil tangkapan untuk dijual, fresh-fresh sangat...

Hari ni jer dah 4 kali makan dimulakan 
7.30 pagi makan roti canai + Milo Panas + Kopi O
10.30 minum pg Mee Sup + Teh O Ais + Milo Ais
1.30 tengah hari lunch nasi campur + Sirap
Jam 5.30 pulak makan kepok lekor tepi pantai + Milo Ais + Teh Ais

Makan malam pulak nanti dalam entri seterusnya...tengah cari mood nak mula berceloteh kt blog semula nih... (",)

Komen Defarhano : Dah sebulan blog ni bersawang, sebab ada misi yang perlu diselesaikan, dan telah pun selesai 2 minggu yang lalu, kini baru rasa dapat bernafas...(",)



3 ulasan:

  1. Wahh paan pi ganu jgak ke? sama la..cuma lain lokasi je :)

    BalasPadam
  2. @hidayah halim
    (",)ooo dayah kt lokasi lain yerk... (",) kalau lokasi sama, da jumpe lah pulak kan.....

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.