Header Ads

Promo Prepaid U Mobile Power Pack FREE 1GB


Prepaid U Mobile Power Pack

Just nak sharing sahaja yang defarhano dah guna pakai nombor telefon terbaik yang lain selain nombor yang sedia ada, yang mana kini dah daftar nombor cantik dan lawa dari telco U Mobile Prepaid Power pack sebagai nombor peribadi.

Antara kelebihan dan kebebesan guna prepaid U Mobile ni, ialah kita dapat FREE 1GB High Speed Internet! tapi kalau dah habis Quota 1GB Free tu masih lagi dapat FREE Basic Internet cuma slow speed, tapi untuk text data macam aplikasi WhatsApp,Telegram takda masalah nak received text dengan pantas... 

Orang nak bagi Internet Percuma 1GB setiap bulan atau 30 hari dengan topup @ tambah nilai serendah RM10, dah dapat benefit penjimatan kat situ, Internet FREE tanpa bayaran tak perlu langgan. (",)

Harga Starter Pack U Mobile Prepaid ni RM8.50 dengan isian 150 minit panggilan percuma U Mobile ke U Mobile dan 200mb Free Internet dari tempoh aktif.
SMS ke semua rangkaian pulak 8 sen/sms dan caj panggilan 5 sen/30 sec. Kalau nak guna, cepat beli starter pack baru. Tapi nombor telefon sekarang agak panjang berjela (",). Itu sahaja nak share... sekian...hehehe



Komen Defarhano: Mencari Mood dan Idea Nak Buat Entri.. Dah Tak Reti sejak Lama Tinggalkan Blog Bersawang Ini...



Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.