Header Ads

Promosi Percutian Air Asia 2013 - Free Seats!!!


Bermula tepat jam 12.00 malam tadi 29 Oktober 2012, Air Asia sekali lagi menawarkan percutian tambang murah dengan Air Asia ke seluruh dunia*. Kali ini promosi tempat duduk percuma disediakan. Hanya perlu bayar cukai airport dan caj bahan api.

Tengok Tarikh Cuti Sekolah 2013 juga senang nak rancang, plan trip bercuti nanti..

Cepat jangan ketinggalan, tawaran tiket harga rendah dari Air Asia ini untuk menikmati peluang bercuti,melancong bersama keluarga dan kawan-kawan ke Negara Brunei, Kemboja, India, Indonesia, Laos, Mnyanmar, Malaysia, Philippines, Vietnam, Singapore, Sri Lanka, Thailand

Bercuti ke Sabah bersama Keluarga


Dari Kuala Lumpur ke - Bangkok - Bandung - Bali - Hat Yai - Phuket - Krabi - Langkawi - Phnom Penh - Ho Chi Minh City - Medan - Surabaya dan lain lain lagi tempat menarik. 


Tidak ketinggalan juga bagi mereka yang ingin ke Perth - Melbourne - Gold Coast - Sydney - Seoul - Tokyo dan lain - lain tempat, harga paling rendah diberikan oleh Air Asia serendah RM299 (",)

Book From : 29 Okt - 4 November 2012
Travel From : 1 Mei - 30 September 2013
Website rasmi Air Asia : www.airasia.com


Komen Defarhano: Air Asia ni dah banyak untung, dia buat camni pun dia masih untung lagi... (",) Nak Pergi Mana Eh 2013 ni... Penat tolong promo ni, takkan takde ape² kot Air Asia???

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.