Header Ads

Semi Final Leg 2 UEFA Champions League Fixtures : Real Madrid Vs Barcelona


Final UEFA Champions League
Saturday May 28, 2011


2nd Semi Final UEFA Champions League
Barcelona [2] (?) vs (?) [0]Real Madrid
Nou Camp, Barcelona
Tuesday 3 May, 20:45
Wednesday 4 May, 02:45 (Malaysia Time)
Live Games @ Astro


Perlawanan timbal balik Separuh Akhir kedua Liga Juara Juara Eropah di antara Barcelona vs Real Madrid bakal menjadi perlawanan penutup tirai siri keempat pertemuan dua kelab gergasi Sepanyol tersebut dalam tempoh beberapa minggu. 

DVII melihat di sini Barcelona mempunyai kelebihan apabila mendahului dengan 2 jaringan bekalan dari Bernabue Stadium tempoh hari. Perlawanan di Nou Camp adalah menjadi satu pertembungan menarik yang bakal kita saksikan adakah mampu Real Madrid bangkit dari ketinggalan jaringan dengan ketiadaan Sergio Ramos dan juga Pepe beserta Jose Maurinho yang turut digantung perlawanan kali ini.

Kedua - dua pasukan turun dengan rekod kekalahan di La Liga menjadi bekalan terakhir bukanlah sesuatu yang baik lebih-lebih lagi buat Real Madrid perlu bangkit dari ketinggalan jaringan.

Untuk rekod ketiga-tiga pertemuan sebelum ini gol dijaringkan oleh Chiristiano Ronaldo dan juga Lionel Messi. Mari kita sama-sama menyaksikan sama ada Messi akan terus berkuasa di Eropah dengan mara ke Final Liga Juara Juara ataupun hajatnya disekat oleh Christiano Ronaldo yang belum menyinar di Santiago Bernabue. Pastikan Real Madrid turun dengan taktik menyerang kerana CR7 berang dengan tindakan taktik bertahan yang diamalkan ketika tewas kepada Barcelona dalam perlawanan pertama.



tags : Real Madrid vs Barcelona, Barcelona vs Real Madrid, Semi-finals video, Real Madrid, Barcelona, Galacticos, Lionnel Messi Goal, Christiano Ronaldo Goal, Semi Final Champions League Video,Semi Final Champions League Highlight, Semi Final Reviews, Champions League Review, EPL Malaysia Time, Semi Final Result, UEFA Result, Online Live Score, Watch Online, Live Streaming



Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.