Header Ads

MSL FINAL F.A 2009 Kelantan VS Selangor

Sabtu 25 April 2009 - Lebih kurang jap 4.30 petang aku tiba di SNBJ bersama kete aku, dan mendapat tempat parking di C area, turun sahaja dari kerete, Polis Traffik yang jage kawasan parking tu tanya, mana penyokong Selangor ? Penyokong Kelantan jer ramai... huh~ aku menjawab, penyokong selangor dekat, xpe...malam nnt ramai...hehe...

Then aku teruskan perjalanan ke tempat karnival di pintu masuk stadium. Lautan Merah terpaksa aku redahi dengan Jersi Merah Kuning bersama 3 lagi yang lain. Nak kate aku takut, x jugak...sebab aku x salah ape² :D tp cuma berwaspada sahaje.:)

Sempat jugaklah kami bershopping sakan di situ, mengaut 1 jersi Selangor dan 1 Jersi Kelantan :). Bagi aku jersi Kelantan mmg lawa disebabkan mempunyai corak batik dan juga belang yang ala-ala pasukan Southampton. :). Then mencari tempat makan kerana kelaparan :). penuh sesak dengan penyokong kelate disitu.:). Dan kami terus berjalan di karnival sehingga jam 6.30 petang utk. masuk ke dalam stadium.

Ingatkan dapat lah amek port yang cun² masuk awal, tapi kami terlambat, rupanye sume tempat cun dah dibooking, kalau tgk sebelah sana...penuh dengan puluhan ribu penyokong kelate yang dah masuk.:)

bersambung...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.