Header Ads

05-10-2010 : 'bibir' wrk di 'kiss' oleh bontot 'abang'! oh! tidak~



Gambar di atas menceritakan tentang bagaimana Persona WRK DVII yang cun melecun telah di 'kiss-kiss' oleh abang nyer! Gen2 Evolution tue....huhu.. tak patot DVII rasa... Kejadian berlaku ketika DVII pulang dari 'office' menuju ke rumah melalui Jambatan Seri Wawasan, Putrajaya. Ketika itu keadaan trafik amat sesak @ 'jammed'. Jenuh gak ler DVII nak main brek!...sedap punya brek... tiba-tiba persona DVII bergegar...kEdeBaBoMmMmM!!!...huh... tension!!! apalagi, terus DVII lepaskan hon bertalu-talu dan kemudian owner Gen2 tersebut perasan keretanya mengundur secara tiba-tiba... HuH!~...

DVII keluar di tengah-tengah 'jammed' tersebut untuk melihat 'bibir' persona! nampak macam tiada apa-apa kesan...dan terus masuk ke dalam kereta tanpa fikir perlu berhadapan dengan pemandu Gen2 Evolution berkenaan...akan tetapi disebabkan keadaan trafik 'jammed'! DVII terpaksa 'follow' rentak Gen2 Evo tersebut, sehingga ke persimpangan di hadapan terpaksa belok ke kiri disebabkan sampai ke rumah DVII secara tak sengaja Gen2 Evo di hadapan juga ambil selekoh yang sama dan berhenti... Apekah???

Terpaksalah DVII berhenti dan berhadapan dengan 'Owner' Gen2 Evo tersebut... alamak...Babak-babak seterusnya terpaksa dipotong kerana terlampau censored untuk diceritakan... hehehe.... keadaan menjadi stabil tanpa ada sebarang pertelingkahan... sekian, kedua-duanya kembali pulang... =)) abesssssss personaku!!!

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.