Header Ads

Cerita Seks di internet.

Thursday, May 14, 2009
Cerita Seks di internet.
Akhirnya aku curang terhadap suamiku; Isteri diperkosa orang lain; berbomoh; Dirogol tukang rumah dan Tini janda muda antara tajuk cerpen panas dalam sebuah laman web lucah yang menjadi tumpuan penggemar ilusi seks melampau.

Laman web yang dikesan kewujudannya sejak beberapa tahun dulu dipercayai susulan daripada sebuah laman web yang pernah dibongkarkan sebelum ini.

Kewujudan laman web itu didedahkan seorang sumber Harian Metro yang risau bahan bacaan itu bakal merosakkan minda orang ramai terutamanya golongan remaja.

Sumber itu berkata, berbeza dengan laman web sebelum ini, hanya mereka yang mahir dan orang tertentu saja dapat mengakses laman web itu memandangkan ia lebih rumit berbanding sebelum ini.



Menurutnya, beratus-ratus cerpen lucah dipercayai disumbangkan pembaca yang didakwa pengalaman mereka melakukan perbuatan itu itu sebelum ‘dibukukan’ untuk dikongsi bersama.


“Kebanyakan cerita yang dipaparkan menggunakan alunan bahasa yang mengghairahkan sehingga boleh menarik pembaca menghayati semua cerpen yang dipaparkan.

“Cerpen panas itu antara lain mengisahkan seorang isteri yang tidak dapat menahan gelora nafsu selepas ditinggalkan suaminya yang bertugas di luar kawasan sanggup berlaku sumbang dengan lelaki lain,” katanya.

Menurutnya, turut dimuatkan perilaku buruk seorang bapa mentua yang sanggup meniduri menantunya sendiri sehingga wanita itu mengandung.

Katanya, kisah seorang janda gersang yang melakukan aksi seks dengan tiga lelaki di rumahnya juga dipaparkan dalam cerpen pendek laman web ini.

“Namun, tidak dapat dipastikan sama ada cerita yang dimuatkan itu berdasarkan pengalaman yang dilalui penulis atau hanya sekadar ilusi semata-mata.

“Malah, bagi menaikkan keghairahan penggemar laman web terbabit, pengendalinya turut memuat turun beberapa komik lucah memaparkan lelaki sedang ghairah melakukan hubungan seks dengan pasangannya.

“Sedar atau tidak, kewujudan cerpen lucah itu boleh mempengaruhi pelakuan remaja yang mungkin mendorong mereka untuk merasai pengalaman melakukan hubungan seks itu,” katanya.

Menurutnya, pihak berkuasa perlu mengambil tindakan segera bagi mengelak orang ramai terutamanya remaja daripada terus hanyut dalam dunia ilusi yang boleh mendorong mereka melakukan perkara negatif.

Sementara itu, Pengerusi Pertubuhan Kebajikan Ekonomi dan Sosial Islam Malaysia (Pekesim), Ghafar Nin, berkata kegiatan tidak bermoral berkenaan perlu dibendung segera bagi mengelak menjadi ikutan remaja yang mudah terdedah dengan perlakuan buruk itu.

“Mereka dipercayai menulis bahan itu hanya berdasarkan kepada ilusi semata-mata kerana seronok dan mendapat kepuasan melakukannya.

“Pada pandangan saya, mereka (penulis) itu mungkin ‘sakit jiwa’ kerana sanggup menghasilkan bahan berkenaan,” katanya ketika mengulas mengenai kewujudan cerpen lucah dalam laman web di sini, semalam.

Menurutnya, beliau bimbang bahan berkenaan akan menjadi ikutan remaja memandangkan golongan terbabit mudah terpengaruh dengan gejala seumpama itu.

Katanya, pengaruh bahan berkenaan mungkin boleh menyebabkan remaja terjerumus untuk melakukan jenayah seperti rogol dan mencabul kehormatan

Dipetik dari Harian Metro 14/5/2009

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.