Lirik Lagu OST Bini-Biniku Gangster - Perasan Video Clip | defarhano.com
D7

Isnin, 5 September 2011

Lirik Lagu OST Bini-Biniku Gangster - Perasan Video Clip




Aku baru jer layan video klip OST Bini-Biniku Gangster bertajuk Perasan ker Perasaan??? yang dimuatkan dalam Filem Bini-Biniku Gangster yang bakal ditayangkan di pawagam pada 22 September ini. Catchy sungguh lirik Lagu Perasan ini ditulis oleh Nurul Saadah Bt. Abd Kahir dan penyanyi Mohd Farique bin Mohammad Nadzir

Kat bawah nih, aku tulis balik lirik lagu Perasan menerusi video klip OST Bini-Biniku Gangster di bawah.

Lagu Tema OST Filem Bini-Biniku Gangster - Perasan


Penyanyi Mohd Farique bin Mohammad Nadzir
Penulis Lirik : Nurul Saadah Bt. Abd Kahir
Komposer : Mohd Farique bin Mohammad Nadzir


Lirik Lagu Perasan OST Bini-Biniku Gangster

* Tiada dua ataupun tiga
Akulah Oh! satu satunya
Jejaka Terhangat di Malaya
Rebutan oOh! semua...


Kau belum kenal aku siapa
Jejaka yang teristimewa
Kacak dan sungguh berGaya
Akulah oOh satu satunya...


(Ulang *)


Dari sidara hingga ke janda
Semua memandang pasti ternganga
Jadi jika kau dah suka
berikan ku tanda
Aku kau yang punya...


Amacam, best tak?... (",)


Baca Sinopsis Filem Bini-Biniku Gangster


Rahsia Buat Duit Guna Facebook! Daftar disini!


Lirik Lagu OST Bini-biniku Gangster, Lirik Lagu Tema Bini-biniku Gangster, Lirik Bini-biniku Gangster, Bini-Biniku Gangster Lagu Tema Lirik, Bini-Biniku Gangster OST Video Klip, Lagu Bini-Biniku Gangster Lirik, Perasan Lirik Lagu, Lirik Lagu Perasan OST Bini-Biniku Gangster, Video Bini-biniku Gangster, Penyanyi Lagu Tema OST Bini-Biniku Gangster Farique, Video Klip Perasaaan OST Bini-Biniku Gangster,
Like this article? TQ

By DefarhanoVII a.k.a BoyPJ with 6 comments comments
Kritikan Rakan Facebook
6 Kritikan Rakan Blogger

6 comments:

wah... bestnyerr lagu ni..
bolehlah sesuai dengan lelaki yang agak perasan...
hahaha.. pe pown.. shaheizy sam memang smart.. TERBAIK!!!!!!!!!!

@Ninie Kamarudin SAM memang smart...best die berlakon.... (",) lagu ni pon bes...catchy je rase

lagu ni memang layan la , kak camne saya nak download lagu kat ni eh kat pc ?? saya nak cari banyak kali tapi tak jumpa .. harap akak reply la ehh

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADS FROM SPONSOR

TINGGALKAN LINK ANDA

    • Popular
    • Archives
    • Categories