Header Ads

Malaysia vs Bahrain Live Streaming | Olympic 2012 Qualification

Jangan lupa saksikan perlawanan Live Malaysia vs Bahrain siaran langsung dari RTM TV1 dan juga Astro Star Sport 813, kali ini Live bukan di Astro Arena saluran 801, di bawakan khas untuk peminat bolasepak tempatan yang berada di luar Malaysia untuk memberi sokongan buat Harimau Malaya yang beraksi di Stadium Bukit Jalil 27 November 2011 untuk perlawanan ketiga peringkat kumpulan. Yang mana berkesempatan, sila memeriahkan sokongan di Stadium Nasional Bukit Jalil hari ini.

Malaysia perlu menang perlawanan ini bagi mencerahkan peluang untuk layak ke play-off Olimpik London 2012. Seandainya tewas, boleh lah dianggap Malaysia telah tersingkir dari kejohanan miskipun berbaki 3 lagi perlawanan peringkat kumpulan pusingan yang kedua.


Untuk Tengok Online Malaysia vs Bahrain Online Streaming di Internet sila ke link berikut...

Watch Online Malaysia vs Bahrain





Keputusan Penuh Perlawanan Malaysia vs Bahrain Peringkat Kumpulan C Kelayakan Olympic 2012 akan di update selepas perlawanan tamat termasuk juga Video Youtube Gol Malaysia vs Bahrain.

?Malaysia vs Bahrain

? - ?
Stadium Nasional Bukit Jalil, MY
Live at RTM TV1 and Astro CH813
Rahsia Buat Duit Guna Facebook! Daftar disini!

Tags : MALAYSIA VS Bahrain ONLINE STREAMING, Live Streaming Bahrain vs Malaysia Here, Watch Live Streaming Malaysia vs Bahrain Here,Malaysia vs Bahrain Sukan Sea 2011 result, Malaysia Bahrain Live Match,Malaysia Bahrain Result, Bahrain vs Malaysia Result, Bahrain lwn Malaysia Result, Keputusan Bahrain vs Malaysia, Keputusan Bahrain lwn Malaysia, Youtube Bahrain vs Malaysia, Goal Youtube Malaysia vs Bahrain, Youtube Bahrain vs Malaysia, Youtube Malaysia vs Bahrain, Bahrain vs Malaysia Score Goal, Malaysia vs Bahrain Score Gol

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.