Header Ads

15-11-2010 : @ DVII OFFICE

Bekerja pada hari Isnin amatlah tidak seronok sekali buat semua orang betul tak? hehe... kenapa yer? sebab banyak kerja kan..:D akan tetapi minggu ini berasa sunyi sekali di office DVII ni, kerana 'student' telah tamat peperiksaan semester, manakala kakitangan yang lain pula, mungkin sedang menghabiskan cuti hujung tahun...hehehe...biasalah...(orang gomen)

Agak penat jugalah hari ini sebab DVII bekerja tanpa menggunakan 'lift' yang disediakan...hehehe..kenapa yer? huh..sudah tentulah untuk mengurangkan berat badan yang semakin meningkat naik di kala usia muda nih! :P~ bangunan 4 tingkat tue...

Nak cerita pasal makan pulak... pagi DVII makan menu Nasi Lemak + Air Jagung sahaja kerana tidak tahu nak makan ape di kafe bawah... dan tidak lupa juga jam 12 tengah hari minum di kafe Fakulti Kejuruteraan bersama Azmi dan Kak Mem setelah selesai menghantar Printer untuk dibaiki di Pusat Teknologi Maklumat (PTM).

Lunch Time di mana? ha...lunch time DVII ialah di Warta Bangi bersama rakan-rakan 'office' yang hendak membeli dan belah :P~ boleh lah beli barang sikit² dan tepat jam 2 petang kembali ke 'office' untuk tidak mengular...:) bukan senang nak mengular ok!

Lastly, jam sudah menunjukkan 5.28 petang dan waktu bekerja telah pun selesai 28 minit yang lalu DVII dah 'logout' pun seawal jam 5.05 petang untuk mengelakkan di'tuduh' melakukan 'OT'.(kat sini takde 'OT' senang² ok! sumer kene dengan izin..)
so...DVII ingin berkemas pulang...~ jumpa lagi ~ S1IT

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.