Header Ads

20-11-2010 Pagi Bosan, Malam IKEA Plan...


Hurm, sebenarnye DVII baru jer balik dari IKEA yang terletak di Mutiara Damansara, ini adalah '1st time' DVII pergi ke IKEA dengan keluarga, so jalan pun main redah jer dari Putrajaya ke IKEA nih ikut jalan Lebuhraya Damansara Puchong (LDP). Boleh tahan lah, setakat bayar tol '1 way' total RM3.20 saje...

Tapi disebabkan bukan DVII yang memandu, so di awal-awal bertolak dari Putrajaya, my br0 telah lalu menuju Lebuhraya ELITE, dan terpaksa U-turn...ini adalah disebabkan dalam rancangan awal ingin ke I-City (ICT) di Shah Alam, alang-alang da keluar rumah kan....kami tiba di IKEA jam 9.00 malam dengan kelajuan WTN yang agak slow...80 kmh gitu...pergh...(DVII tensen) hahahaha....masa untuk berjalan setahu DVII jam 10.00 malam IKEA tutup, tapi sesampainya DVII di sana, nasib baik masa operasi IKEA untuk JUMAAT, SABTU dan AHAD 9.30 pagi - 11.00 malam, so DVII & Fam. ada 2jam saje untuk membeli dan belah.

Gambar bawah ni Ayah DVII sedang membelek Meja untuk LCD TV...pergh...harga dia boleh tahan yerh..dalam RM1400 gituw..:) Setelah berjalan-jalan dalam IKEA selama hampir 2jam, DVII pon beransur pulang...:) yang paling bes...DVII x sabar nak tau keputusan bola Manchester United malam nih..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.