Header Ads

Tarikh Bayaran Bonus 2011 Kakitangan Kerajaan, Hari Ini



Update JPA 15/11 : Pekeliling Bonus Gaji Disember 2011


Bonus kakitangan kerajaan pusat di Putrajaya dan lain-lain tempat telah dimasukkan hari ini 15 Ogos 2011. Jabatan lain bawah kerajaan negeri, badan berkanun mungkin dalam proses. Bertuah sesiapa yang dapat slip gajinya melalui Akauntan Negara Malaysia iaitu http://www.anm.gov.my . Tengah busy/sesak sekarang trafik website semakan gaji tue... dengar kata Duit bonus yang masuk ni dah siap² tolak KWSP bagi siapa yang mencarum...betul ke???

Kalau tak puas hati lambat dapat, telefon bahagian gaji, tanye...bila bonus aku nak masuk?...hehehe...sabar eh... paling lambat pun tarikh bayaran bonus kakitangan awam Khamis ni 18 Ogos 2011.

Main game Raya di Facebook dan menang hadiah dari Maybank
_________________________________________________________


 Rasanya kakitangan penjawat awam semua tertanya-tanya bila tarikh bayaran bonus 2011, dah sudah dengar khabar angin yang tersebar  mengenai pembayaran bonus 2011 pada 15 Ogos 2011 iaitu Isnin. Tetapi tiada pengumuman rasmi atau pun pekeliling bayaran bonus yang kita dengar, seperti bayaran bonus raya untuk Pesara Kerajaan yang akan dikreditkan pada 19 Ogos 2011, Jumaat nanti.


Jadi, kepada kakitangan penjawat awam Malaysia usahlah risau kerana bonus dijangka diterima masuk ke akaun masing-masing melalui khabar angin pada 15 Ogos 2011 (kalau tak masuk...makanlah angin :P~) disebabkan mengikut kata Perdana Menteri yang mengumumkan bonus raya akan dibayar pada pertengahan Ogos 2011. Kiraan mudah iaitu 15 Ogos 2011. 

Tapi jika bayaran bonus tidak masuk Isnin 15 Ogos 2011, sudah pasti bonus raya akan dibayar pada hari Khamis 18 Ogos 2011 sehari sebelum bayaran kepada pesara kerajaan menerimanya 19 Ogos di akaun masing-masing...  Kakitangan kerajaan yang sedang berkhidmat memang akan terima duit gaji pada hari Khamis, dan bukan hari Jumaat... Jadi, sabar-sabarkan menanti ya...

Semoga semua dapat menggunakan Wang Imbuhan Khas pada raya kali ini dengan lebih bermanfaat ye...


8 ulasan:

  1. saya dah terima hari ini (15 Ogos 2011). sila check akaun gaji masing2 :)

    BalasPadam
  2. @Laili ~

    seronok lah yer...ada yang belom dapat lagi...huhu....

    BalasPadam
  3. bonus saya masuk sekali dengan gaji...huhuhuhu

    BalasPadam
  4. Kancilbiru ~

    owh, ye ke...oklah tue..lambat sket duit abes

    BalasPadam
  5. Aku dah gaji hari ini + Bonus Raya untuk kakitangan swasta.. heheehe

    BalasPadam
  6. @Myvitrd ~

    untung ler, da masuk 2-2 arini...huhu

    BalasPadam
  7. @Lieyda ~

    hehe..yg belom keje, nanti akan merase kebebesan nye BONUS raya neh...huhu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.