Header Ads

Terengganu vs Negeri Sembilan : Final Piala Malaysia 2011


Kesudahan Perlawanan Separuh Akhir Kedua 22 Oktober memberikan tempat perlawanan akhir kepada perlawanan di antara Terengganu vs Negeri Sembilan di Final Piala Malaysia 2011 yang bakal berlangsung di Stadium Shah Alam pada 29 Oktober 2011 bagi menentukan Juara Piala Malaysia 2011.


Keputusan Separuh Akhir Kedua
Terengganu vs Selangor 
2-1
(Terengganu layak argegat 4-1)


Negeri Sembilan vs T-Team
2-1

(Negeri Sembilan layak argegat 6-3)

Terengganu akan melawan Negeri Sembilan selaku tuan rumah di Stadium Shah Alam, manakala Negeri Sembilan akan beraksi sebagai pasukan away team. Untuk rekod, ini merupakan kali ketiga berturut-turut Negeri Sembilan mara ke perlawanan akhir dalam tempoh 3 tahun.


Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2011
Terengganu vs Negeri Sembilan
Sabtu, 8.45 malam
29 Oktober 2011.
Stadium Shah Alam, Selangor



Klik untuk link : Harga Rasmi Tiket Final Piala Malaysia 2011 bagi semua tempat duduk ialah RM50. Terima kasih FAM. Jom Ramai-Ramai ke Stadium Shah Alam bawa SEPANDUK!!! Sumber Utusan Malaysia.




* Seperti biasa, Harga Tiket untuk Final Piala Malaysia 2011 Terengganu vs Negeri Sembilan dijangka dijual pada harga serendah RM30 per tiket di kaunter. (",). Tunggu pengumuman rasmi mengenai lokasi dan harga tiket perlawanan akhir Piala Malaysia.


Rahsia Buat Duit Guna Facebook! Daftar disini!


Harga Tiket Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2011 Kanak-Kanak, Tiket Final Piala Malaysia, Jualan Tiket Final Piala Malaysia, Stadium Perlawanan Akhir Negeri Sembilan vs Terengganu, Terengganu vs Negeri Sembilan di Shah Alam, Lokasi Perlawanan Akhir Piala Malaysia, Stadium Final Piala Malaysia 2011, Juara Piala Malaysia

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.