Header Ads

Tukar Banner Exabytes dengan Banner Lain, Banner Apa Ye Nak Letak?


Telah lama rasanya aku nak turunkan Iklan dari Syarikat Exabytes Network yang sudah tamat tempoh pada 11 November 2011 yang lalu dari blog ini. Bayaran Cek dari Exabytes pun sudah lama dapat untuk penyewaan tapak selama 3 Bulan di blog ini. Cuma aku tak kesampaian, tak sampai hati nak biar ruang banner yang disewa tu kosong jer, sebab tue aku secara bermurah hatinya membiarkan sahaja Iklan dari Company berkenaan berlegar² di blog ini.


Jadi hari ini tepat 21 Disember 2011, secara rasminya aku menurunkan Iklan Exabytes Network dan diganti dengan banner aku sendiri iaitu dari X-Co. Inipun setelah mendapat teguran dari member yang mengata aku memberi trafik percuma kepada Exabytes Network dengan tanpa bayaran dari Exabytes.


Selepas ini mungkin nak sewakan ruang banner di atas dan tepi blog ini. Chewahhhhh, macam ada jer yang nak sewakan? poyo sendiri plak...


Tapi kalau ada sesiapa nak menyewa ruang banner 728x90 dan juga 100x100 di tapak blog ini bolehlah berhubung ngan saya yer. hehehe... .(",)


Rahsia Buat Duit Guna Facebook! Daftar disini!

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.