Header Ads

Dah lama tak dapat BE..

Entri malam ini DVII nak cerita mengenai iklan nuffnang yang kerap melekat di blog DVII ketika ini datangnya dari AirAsiaX Christchurch SS yang mengisahkan tentang peraduan untuk memenangi trip percutian ke New Zealand 7D/6N.(bestnye!)

Kalau diklik anda akan dibawa ke facebook facesgoplaces. DVII tak masuk pon peraduan tersebut, kerana undian kawan-kawan amat diperlukan jika kita menyertainya. Perlu kawan-kawan LIKE gambar yang kita upload mengenai aktiviti percutian atau gambar menarik tersebut. Itulah punca DVII tak sertai nya...kalau rasa nak sertai dan berpeluang memenangi pakej percutian ke Christchurch, New Zealand...cubalah klik di bahagian UNTUK BELI FERRARI sebelah kanan anda dan ikut langkah-langkah yang diperlukan ok.



Antara lainnya DVII nak cerita mengenai iklan nuffnang ini ialah, ini merupakan BE-Buffered Earning @ Pendapatan Terumpuk DVII yang ketujuh @ terakhir ketika ini sejak dapat secara aktif bulan Mac yang lalu. Dah lama BE tak singgah ke blog DVII ini. HuHuHu...sedey lah pulak...tapi takpelah, Itu semua sampingan sahaja...Apa yang penting ialah blog DVII tidak terus usang dan DVII kalau boleh hari-hari nak update entri, tapi biarlah ENTRI yang bermanfaat buat semua, betul tak...tapi...kalau entri tu bermanfaat buat DVII pun apa salahnya...inikan blog DVII...;-)...

Akhir sekali, DVII ucapkan terima kasih banyak-banyak buat semua yang singgah dan blogwalking ke blog DVII ini tak kira siang, malam atau pun tengah malam kerana sudi hadir dan DVII tak kisah kalau anda nak komen demi kebaikkan blog DVII ini. DVII terima dengan hati yang terbuka...;-) 
Sekian, Terima Kasih & Selamat Malam.

*** Christchurch ??? teringat DVII kat drama yang pernah hit dan meletop satu ketika dulu, iaitu Drama Bersiri Cinderella...DVII cari kat internet masih tiada yang upload pon drama Cinderella tersebut arahan Din CJ, lakonan Ahmad Idham..kalau ada DVII nak juga download...HeHe....(walaupun sebenarnya CD tersebut DVII dah ada)


3 ulasan:

  1. geram den asyik cito psl BE nih..den tak yo dpt² lagi

    BalasPadam
  2. @apek ~

    hehe...xpenah dapat ke aper?...
    sabar n teruskan berjuang...DVII dulu pon camtu gaks...susah nak dapat...tapi sampai satu mase..ia datang dengan sendirinya....

    cume pastikan BLOG tidak melanggar syarat² perjanjian dengan nuffnang... HeHeHe

    BalasPadam
  3. Salam.visit here^^ nice blog.keep blogging :)
    Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
    (^____^)

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.