Header Ads

Tengok Harry Potter And The Deathly Hallows PT2



Hari ini aku akan pergi wayang nak tengok cerita Harry Potter And The Deathly Hallows PT2. Kira lewat jugaklah aku tengok kan, lewat da bape ari da ni... berbanding sebelum-sebelum nih kebanyakkan Filem Omputih dari luar ni, aku tengok pada hari pertama launching di tayangkan di pawagam Malaysia neh, tapi sejak akhir-akhir ini... aku tak sempat nak booking online tiket wayang filem-filem yang sedang bermain di panggung wayang kita...mungkin disebabkan kebusyan kerja kot... (",)

 Walau apa pon sebelum aku pergi tengok cerita nih, aku kena pergi ke kenduri kahwin kawan dahulu di area Puchong, dan selepas itu barulah aku akan pergi di Wayang GSC 1 Utama disebabkan dia mengutamakan aku... (Macamlah kt Alamanda takde panggung wayang kan!) HeHeHe..

Aku seperti biasa, dah tengok tapi takdalah mengikuti sangat setiap Filem Harry Potter ini, dan bukanlah pengikut setia daripada awal lagi, atas sebab-sebab tertentu...cuma sejak dah tengok Tengok Harry Potter And The Deathly Hallows Part 1 yang dulu, jadi mestilah nak tahu sambungannya juga kan, dan kali ini kalau tak silap apa yang aku dengar...Filem Harry Potter bakal berakhir dan tiada lagi selepas ini...betul ke? mungkin kot!...

Jadi, nantilah aku update lagi selepas semua majlis selesai...ok.... 


3 ulasan:

  1. dulu dkna layan..sekarang dah tak layan..

    BalasPadam
  2. @dkna ~

    kenapa dulu je layan...len kali layan lah dulu, kini dan selamanya ok...hahaha

    BalasPadam
  3. huhuuuu...dulu zaman sekolah tak boleh nak layan sangat coz mak marah pakai duit dia p tengok wayang.. :P

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.