Header Ads

Sedangkan Utusan Malaysia Online Pon Typo!, Inikan Aku!


Hah...typo ??? tau ke ape makna typo?? aku tataw...tapi mungkin typo tu kesalahan ayat yang ditaip dan ditekan enter dan dipostkan ke laman sesawang kot... hehe...betul kan?

Ok2, berbalik kepada title entri aku petang neh, Sedangkan Utusan Malaysia Online Pon Typo! disebabkan pagi tadi ada orang komen di entri ini dan cuba nak betulkan aku... nak betulkan tak salah!...tapi cara jangan salah.

1. Dia komen tapi guna Tanpa Nama, (Berani kerana benar.takperlu takut nak tegur orang) - terpaksa aku disable setting, dan hanya yang log in akaun google dan Open ID yang lain shj boleh komen

2. Tegur biarlah bahasa yg agak sedap hati, cakap just nak tegur jer, bagi salam dulu ke, sedap gak aku dengar.

3. Aku dah mention kat atas sekali kalau dia baca yang sememangnya 2nd Goalkeeper yang melepaskan goal adalah Mohd Izham Tarmizi.

4. Macam tak baca jer entri aku...(",)

5. Dah byk kali orang komen tanpa ID, just Tanpa Nama shj, yang sebelum ni, maki aku cakap BODOH! mungkin sebab jeles dengan aku, tapi siapa aku? aku dah removed yang kata-kata kesat tue... 

6. Jangan Jeles Dengan Aku, Sebab aku bukanlah POPULAR! dan kita berblog secara berhemah. Bukan nak sakitkan hati sesiapa. (",)

Bukti dari aku Utusan Malaysia Online pon Typo! Sebenarnya Petr Cech takmain pon kalau tak silap aku, tetapi dalam ayat yg pertama tu sebenarnya pemain Malaysia pada minit ke-84 Thamil Arasu berdepan penjaga gol Chelsea 22-Ross Turnbull je, bukan Pert Cech seperti laporan dalam Utusan Online kata Peter Cech.

Malaysia menolak peluang untuk menyamakan kedudukan pada minit ke-84 menerusi A. Thamil Arasu, namun dia gopoh apabila hanya berhadapan penjaga gol Chelsea, Peter Cech dan langsung tidak dicabar oleh pertahanan Chelsea, tetapi dia percubaannya jauh tersasar.

Sementara Chelsea tidak menyenaraikan beberapa pemain utama seperti Peter Cech, Didier Drogba, Ashley Cole, John Obi Mikel dan John Terry sebaliknya memberikan ruang kepada beberapa pemain muda seperti Ryan Bertrand dan Joshua McEachran pada babak awal perlawanan.


Sedangkan Sedangkan Utusan Malaysia Online Pon Typo!, Inikan Aku! Jadi korang pun paham kan entri neh...huhuhu??? (",) bukan bermaksud aku tidak boleh ditegur atau takleh menerima teguran...hehehe

Sila-silakan tegur aku kalau tersalah dan tersilap kata, tetapi biarlah aku kenal siapa orangnya bukannya Tanpa Nama, supaya lebih mudah beramas mesra! (",)

kalau nak tau King Of Typo sebenarnya ialah Ujang!
Klik untuk tumbesaran gambar! yang bawah nih baru sikit, banyak lagi sebenarnya...hehehe
Tiba-tiba aku kutuk Ujang kat entri aku, i'm sorry! (",)


4 ulasan:

  1. hahahaaa...nak tegur kesalahan orang kalau yakin kita benar kenapa nak tampil dengan 'tanpa nama'ish..penakot la tu...*dkna jadi setan jap ..hasut .. hasut..hasut.. :)

    jangan marah..saje je nak bagi hot!! lalalalaaaaaaaaa

    BalasPadam
  2. @Adylia Qarissa ~

    haha...jadi setan jap ek...camne la care nak jd setan tu..hanya dkna je yg tau :P...sy taktau ...hehehe...

    tak marah, suke...suke orang kritik...tp nak tau gak sape....(",)

    BalasPadam
  3. hehehe, lawak lah .. =)) biasa lah tu .. sabar je lah ..
    mungkin dia nak cepat agak nyer,,, tu yg hentaram jer. =))

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.