Header Ads

Senyum Bila Dapat Emel Dari MiG


Pagi-pagi lagi aku dah tersenyum depan pc dengan perasaan seronoknya...HeHeHe... aku dapat lagi emel jemputan dari MiG @ Metrowealth Pictures, tapi bukanlah emel untuk aku jadi pelakon ke ape...sebab aku sememangnye tak layak jadi pelakon-pelakon filem neh...dah tue² gini...cukuplah aku jadi pelakon di muka bumi ini sahaja. (",)

Aku dapat jemputan ke Pratonton Filem Senario The Movie Ops Pocot malam esok 19 Julai. Filem ini bakal ditayangkan secara rasmi mulai Khamis 21 Julai 2011. Baca sini Sinopsis dan Trailer Filem Senario The Movie Ops Pocot kalau nak tahu jalan cerita Senario The Movie terbaru nih, dan juga nanti senang faham dan tak blur-blur waktu tengok wayang nanti...(",)



Kali ini lain dari yang biasa, sebabnya ?
Tahniah kerana telah terpilih untuk sama-sama menjayakan MALAM PRATONTON FILEM SENARIO THE MOVIE OPS POCOT. Dengan ini anda layak untuk membawa dua(2) orang lagi teman anda ke majlis ini

Macam biasalah siapa yang terpilih setelah menyertai aktiviti MiG akan dijemput. Kali ini setiap pemenang yang dapat email jemputan boleh redeem 3 tiket filem tersebut, berbanding biasa hanya boleh redeem 2 tiket sahaja iaitu sepasang ataupun 2 orang jer...jadi kali nih, MIG bagi 3 tiket, sebab nak bagi kawan-kawan kepada kawan yang menang tu bawa kawan mereka, supaya cerita ini tersebar kepada orang ramai. Ini mungkin strategi promosi David Teo untuk filem terbarunya...(",)

Jadi, TERPAKSALAH aku ke TGV Sunway Pyramid lagi malam esok setelah minggu lepas tengok Pratonton Filem Flat 3A. (HeHeHe...) Baca Review Filem Flat 3A dari aku. Filem Seram ini baru ditayangkan mulai 14 Julai 2011. Sempat lagi korang pergi tengok ok!.... aku akan buat review Filem Senario The Movie Ops Pocot ini selepas pra tayangan malam esok. Kalau aku berkesempatan lah...kalau tak, mungkin esok dan lusa... (",)

Minggu lepas gambar aku dengan Intan Ladyana tak menjadi, takpe... takde rejeki orang kate...lain kali lah kot, dan juga waktu Pratonton Filem 321 Cinta, gambar Diana Amir aku tak ambil, sebab seksi sangat... (",) kalau esok dia tak berapa seksi, boleh lah aku ambil gambar dengan dia, disamping pelakon lain yang terlibat dalam Filem Senario The Movie Ops Pocot .

Yang pasti gambar aku dengan Lan Pet Pet, mesti ada...dah lama tak jumpa artis neh... ape khabarnya agaknya yer... (",) Ni gambar lama, zaman² study dulu lagi waktu Karnival Sure Heboh di Melaka lagi...sama kurus aku kan?...itu dulu...kini tidak lagi...HeHeHe

Jangan lupa saksikan Filem Senario The Movie Ops Pocot di pawagam berdekatan. Tayangan bermula mulai 21 Julai 2011.



*** Dapat lagi tiket FREE ;-), antara yang datang esok malam ialah member aku Ujang dan Yana. Kakak Ipar Aku dan En. Suami., Kawan Office Aku 2 Orang Aku pulak ??? MyLove cakap xdapat teman aku... ada hal katanya...tengoklah malam esok...(",) He.He.He...








Tayangan Pratonton Filem Senario The Movie Ops Pocot, Waktu Tayangan Filem Senario The Movie Ops Pocot, Jalan Cerita Filem Senario The Movie Ops Pocot, Pelakon Filem Senario The Movie Ops Pocot, 

10 ulasan:

  1. ee...jeles nyaaa...syik dpt tkt jer nie..nak ikot nak nak nak :)

    BalasPadam
  2. @dkna ~

    nak ikot ker...jom3x...(",) pree nih taw...hik3x...
    tapi takde tiket lebih lagik wat mase nih...hehehe

    BalasPadam
  3. alaaaaaaaaaaa...x dak rezeki la nie.. :'(

    BalasPadam
  4. @dkna ~

    hehe...(",) nanti gi tgk 21 Julai kt wayang ek...huuhuu

    BalasPadam
  5. @dkna ~

    hehe...biasa tgk kt alamanda ker?...xbest. :p~

    BalasPadam
  6. tahniah..boleh la jumpa malam ni..hehe

    BalasPadam
  7. wow! dpt tiket free, bestnye, cenne akak nak dpt tiket free nih...hehehehe...

    BalasPadam
  8. @eMMe ~

    HeHeHe..memang best (",) nak tau erk..senang jer...rajin2kan diri join contest MiG..kalau tak rajin...tu yang takdapat (",)

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.