Header Ads

Terengganu Juara Piala F.A 2011 Tewaskan Kelantan



Tahniah kepada pasukan Terengganu yang telah berjaya membuat comeback seperti menumpaskan Pahang di separuh akhir yang lalu setelah ketinggalan.

Kini di Final, mereka kembali lagi dengan aksi yang boleh dibanggakan setelah berjaya menafikan gol Kelantan pada minit ke 79 menerusi Nurul Azwan Roya sebelum Terengganu berjaya menyamakan kedudukan melalui jaringan sendiri Daudsu Jamaludin dalam masa kecederaan 90+ minit perlawanan.

Beraksi di 30 minit masa tambahan perlawanan memihak kepada Terengganu yang terus bersemangat mengasak ke kubu Kelantan dan akhirnya gol kemenangan menjelma pada minit ke 109 menerusi pemain gantian Ahmad Nordin Alias.

Terengganu pulang dengan gembira dan DVII rasa penyokong Kelantan tidaklah kecewa sangat disebabkan persembahan yang dipamerkan amatlah menarik sekali dan tertewas di minit akhir.

Takpe..KELANTAN ESOK AHAD CUTI PERISTIWA, sudah pasti boleh mengubat luka...;-)
Terengganu bagaimana???


keputusan perlawanan final piala f.a, terengganu vs kelantan, terengganu lawan kelantan, kelantan lawan terengganu, kelantan vs terengganu, juara piala f.a, video highlight final piala f.a, video kelantan vs terengganu, video terengganu vs kelantan, video gol terengganu final piala f.a, video goal kelantan final piala f.a

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.